درباره ما
در انجام مأموریت خود و در تعامل با مخاطبین اعم از مشتریان، همکاران و کارکنان شرکت، ما ۵ اصل را رعایت خواهیم کرد. این ۵ اصل به ما میگوید که چگونه فکر کنیم، عمل کنیم و با یکدیگر رفتار کنیم. این ارزشهای محوری به مثابه یک چک لیست برای انجام فعالیتهای روزانه خواهد بود.
احترام
فارغ از هرگونه موقعیت، عنوان و شرایط، احترام به یکدیگر در اولویت می باشد. احترام در شرکت بر پایه جایگاه و سود و زیان شخصی نیست. اصول احترام در شرکت را موارد زیر تعریف میکنیم:
- پیشنهاد به جای تحمیل عقاید
- دعوت به همکاری به جای قدرت نمایی
- صداقت در گفتار و کردار
- خوشرویی در هر لحظه
- وقت شناسی
- تجلیل از دستاوردهای فرد یا تیم
- خوب گوش کردن
- پذیرفتن اشتباهات
تمرکز بر مشتری
مشتری در شرکت، مشتمل بر مصرف کننده نهایی و همکاران (مشاورین فروش) میباشد. در تعامل مشتریان با شرکت، هدف کسب رضایت و تجربه خوب خواهد بود. خدمت در شرکت ما شامل هر آن چیزی است که به مشتری ارائه میکنیم و در این راستا موارد زیر را در اولویت قرار میدهیم:
- تحویل خدمت در سریعترین زمان ممکن
- اطمینان از تحویل کامل خدمت به نحوی که رضایت مخاطب جذب شود.
- افزایش آگاهی مخاطب نسبت به هر خدمتی که از شرکت دریافت میکند.
کیفیت
برای هر خدمتی که به مشتریان تحویل میدهیم استانداردهای کیفی در نظر گرفته شده است. تولید، محصول، خدمات پس از فروش، آموزش، فرصت کسب درآمد، ابزارهای فروش و پشتیبانی، بخشهای مهمی هستند که کیفیت در آنها در اولویت است. کیفیت از دیدگاه شرکت، نحوه چینش جزئیاتی از محصول و خدمت است که در تطابق با خواستههای مخاطب باشد و در نهایت به خلق یک تجربه خوب برای او کمک کند.
نوآوری
خلق راهکارهای جدید برای رفع نیاز و مشکل مخاطب دغدغه همیشگی ما خواهد بود. در شرکت در هر زمینه، چه در تولید و چه در ارائه خدمات آموزشی خلق راهکارهای جدید را در برنامه خود داریم به نحوی که به رفع یک مشکل ناشناخته در سریعترین زمان ممکن کمک کند.
سادگی
با وجود پیچیدگی فرآیندها در تولید و تحویل خدمت، ما اصل سادگی را برای مخاطبین خود رعایت خواهیم کرد. در هر محصولی از شرکت که مصرفکننده و همکاران با آن سروکار خواهند داشت، اصل سادگی برای کاربری راحت و ایجاد تجربه خوب رعایت خواهد شد.
لیا از گذشته تا امروز
لیاتیم یکى از شرکتهاى گروه تولیدى مهلران است. شرکت مهلران با پیشینه بیش از 100 سال یکى از بزرگترین تولید کنندههاى محصولات آرایشى و بهداشتى در ایران بوده است. هلدینگ مهلران با 5 شرکت مهلران، الهى، فارماسان سینا، خوشه سبز و لیاتیم، در تولید محصولات بهداشت شخصى، صنعتى، خانگى و محصولات زیبایى کاملا خودکفا است. تعداد افراد شاغل در این مجموعه بیش از 1200 نفر است و این مجموعه بیش از 8000 بازنشسته دارد. طیف وسیعى از محصولات مراقبت شخصى و بهداشت فردى، زیبایى و همچنین دارویى در این مجموعه تولید مىشود.
1260: سابقه فعالیت شرکت مهلران به عنوان شرکت مادر لیاتیم به سال 1260 باز مىگردد. در آن زمان موسسان و و پایه گذاران این شرکت به تولید شمع مشغول بودند.
1285: پس از مدتى در سال 1285 و همزمان با اشغال بخشى از کشور توسط شوروى سابق، پایه گذاران شرکت با وارد کردن دستگاههاى تولید صابون از شوروی سابق اقدام به تولید صابون کردند.
1300: در سال 1300 این شرکت اولین کارخانه صنعتى تولید صابون در ایران را با دریافت پروانه کارگاهى راه اندازی کرد.
1353: در سال 1353 این شرکت با وارد کردن دستگاههاى پیشرفته و ارتقاء سطح کیفى تولید، کارخانه صابون سازى الهى را تاسیس کرد و اولین صابون بچه تولیدى در کشور را با نام تجارى "شمیز" که به مدت 20 سال در بازار بى رقیب بود، تولید کرد.
1357: در دهه 50 شمسى گروه تولیدى الهى با شرکت Swiss Fine Cosmetics در سوئیس، که یکى از شرکتهاى شناخته شده در زمینه محصولات مراقبت پوستى و آرایشى است، تفاهم نامه همکارى امضاء کردند و این همکارى تاکنون ادامه دارد. بسیارى از محصولات این شرکت تاییدیه این شرکت سوئیسى را دارا هستند.
1374: در سال 1374 با هدف اضافه کردن محصولات جدید به سبد فروش، شرکت مهلران تاسیس شد. شرکت مهلران با تولید طیف گستردهاى از محصولات آرایشى و بهداشتى و تجهیز کردن خط تولید به آخرین دستگاههاى مدرن، یکى از مهمترین بازیگران صنعت محصولات بهداشتى و آرایشى در دهههاى اخیر در ایران بوده است.
1394: در سال 1394 با هدف تولید محصولات تخصصی در این حوزه، شرکت داروسازى فارماسان سینا به این مجموعه اضافه شد. بسیارى از محصولات تخصصی که نیاز به مجوز خاص براى تولید دارند در این کارخانه تولید مىشوند.
1395: در سال 1395 به منظور خودکفایی در تولید ظروف بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، کارخانه چاپ و بسته بندی خوشه سبز تاسیس و عضوی از مجموعهی بزرگ مهلران شد. خوشه سبز با خریداری و واردات پیشرفتهترین تجهیزات و ماشین آلات صنعت چاپ، بسته بندیهای خلاقانه، مطابق با آخرین دستاوردهای اروپا برای محصولات آرایشی و بهداشتی خود تولید کرده است. پس از دستیابی به موفقیت در صنعت چاپ و خودکفایی در زمینه بسته بندی محصولات مهلران، خوشه سبز اقدام به ارائه خدمات چاپ و طراحی برای سایر مشاغل کرد. از خدمات شرکت خوشه سبز میتوان به مشاوره ثبت برند تجاری، واگذاری برند تجاری، طراحی لوگوی شرکت و علامت تجاری، اخذ مجوزها، طراحی و چاپ دیجیتال کارت ویزیت، طراحی انواع کارتن، ساخت کلیشه و چاپ سیلک بر روی انواع ظروف و همچنین عکاسی صنعتی اشاره کرد.
1397: با توجه به اینکه در طول این سالها فعالیت این شرکت در قالب کسب و کار به کسب و کار بوده است (B2B)، سرانجام مدل فروش شرکت مهلران در سال 1397 با تاسیس لیا تیم، به فروش به مصرف کننده نهایى (B2C)، براى عرضه به بازار مستقیم محصولات تولیدى خود تغییر کرد.